《食評》宜必思酒店 - 北角 . IBIS The Restaurant - North Point


西餐篇





雖然係酒店餐廳

但食物係十分普通既餐廳質素

不過優勝在唔貴 環境舒服 人唔多 

中午食會更平 同時會比較多人

晚市人少則可以自由自在啲 係朋友間久別一聚既好地方



  • 食物




set lunch及set dinner都可以任食面包&任飲餐湯及飲品
每日既選擇都會有一點不同
是日面包有方包及牛角包
牛角包夠鬆軟 同時充滿牛油味! 
另外亦有一部機可以烘方包~
旁邊都有櫃可以任拎牛油及果醬
是日餐湯為粟米忌廉湯
質感濃郁濃 口感細滑
配合粒粒甜栗米 仲有肉碎 好飲! 

因為呢度中午係十分多人 
所以唔洗擔心湯係中午飲剩
晚市既湯係晚市前才預備的
所以早到既朋友可能要等一下先有得飲
飲品方面有果汁、牛奶、咖啡奶茶,朱古力等等
選擇繁多 總有一款岩你

黑椒汁肉眼排配薯菜 $99




好大份!我諗應該超過12 oz
不過味道係類似花園餐廳
唔洗期望會係好高級的牛扒
唔洗hkd100 又有兩大塊牛扒 又有湯同包任食
我覺得已經值回票價 
其實我幾鐘意食呢類薄的扒
多數又嫩又滑 似牛柳粒
肉汁亦足夠 唔怕乾
薯角份量足夠 熱辣辣又夠脆
順帶一提 牛扒下面放左好多菜瓜
唔洗擔心只食肉唔均衡

煎三文魚扒黑松露酥皮忌廉蘑菇汁配薯蓉野菜 $99

















三文魚扒既骨頭已經提早幫你起走哂 
魚肉滑 唔腥 食得到好多魚油 好juicy
我本身唔太鐘意黑松露既味道
好彩只係有少少係三文魚扒上面

黑松露味亦唔濃
所以我食之前就直接刮走左 
三文魚底下係好大層既酥皮

酥皮裡面係一份薯蓉
酥皮好脆好酥但唔硬 有微微既牛油香
我認為混合三文魚汁後變軟就更好味 
薯蓉可以食到好多薯粒 比起滑既薯蓉我更鐘意呢種粗獷風既
一啖薯蓉配上一啖忌廉汁 岩岩好 
野菜同樣都比左好多 唔怕食完覺得油膩

  • 環境




我係6點食到7點3左右
如圖所示餐廳晚市比較少人
不過午市就滿座
除左扒外 亦有意粉、飯等食物
以前試過意粉 覺得幾好 幾高質
午市價錢大概$60~80
晚市價錢大概$80~100

星期六、日會貴少少
最近好似裝修過一次 所以枱凳都好新淨


總括而言
呢間餐廳晚市唔會趕人走 
又可以不停添飲品同面包
環境舒適 自在安靜
食物質素唔差 份量十足 價錢唔貴
我覺得呢個筆直底下係一間不錯既餐廳


地址 
北角渣華道136-142號宜必思世紀軒2樓

電話
2588 1111

營業時間
星期一至日 . 沒有資料 晚市18:00開始 

留言

熱門文章