《食評》活一鮮 - 北角 . Katsuisen - North Point


日式料理篇




經過西環分店好多次
每次晚市都見唔少人排隊
話抵食兼好味高質
可惜我一直無機會試

今次係北角唔知食咩好

就決定一試佢午餐睇下係咪咁正





  • 食物
比個餐牌大家睇下先
其實價錢都唔算好平
但選擇繁多 由熟食到刺身都有唔少組合
刺身黎講 呢個價都可以一戰





前菜



每款定食都送一碗面豉湯、一碟小沙律菜同一碟小前菜
面豉湯:味道普通 材料方面只係得少量昆布 感覺似沖粉
沙律菜:都算幾新鮮 菜既種類都幾多 胡麻醬落左好多
小前菜:係加左調味既蓮藕 蓮藕本身味道鮮甜 
配上少少醬油醃製 味道一流 十分開胃 可惜只得兩塊


帶子魚生飯



共有五款刺身
帶子一整粒、北寄貝、三文魚*2、白身魚*2、唔知乜魚*2(全白個隻)
新鮮度我覺得叫做中中間間 我覺得長沙灣金鮨好啲
刺身份量確實如其他人所講 每一件都好厚好大舊
但係大件夾抵食既同時 刺身難免會有唔少筋位無切走

我個人偏好薄身但無筋
帶子:好厚身一粒咁過 味道未算好鮮甜 但叫做比元氣好 有帶子味道
三文魚:味道唔錯 好厚身好肥美 有筋
北寄貝:味道幾好 可惜唔夠新鮮 不過比得好大片 
白身魚:口感好 平時出街好少食到 味道無魚腥 夠爽口
白色個種魚:我真係唔知叫做咩魚 第一次見
食落味道係偏酸 質感好彈牙 但又好易咬開
飯:落左少少醋 酸度岩岩好 份量亦好多 絕對夠飽  
旁邊亦都有WASABI同酸薑包左一朵花 擺得幾靚

  • 環境

近廚師位有一排吧台
近門口位就有幾張細台
地方淺窄 由於真係好細 
我次次想舉起手機影相都好似影人咁 
所以我就無影到環境
可以GOOGLE睇下其他人影既相
雖然地方細 但坐位間唔會令人覺得迫
呢點做得幾好

順帶一提
當日我12點9去食 大約5成入座
食到1點3左右走 已經坐滿人+有人排隊
LUNCH應該都唔少附近上班族黎食
如果中午想去食既話 
應該BOOK定台會穩陣啲 

總括而言
我覺得價錢對得起食物質素
雖然唔係非常新鮮
但新鮮度絕對遠勝香港連鎖
刺身份量亦夠大 
十分適合鐘意食大大件刺身既人

地址 
北角錦屏街21號東發大廈A座地下

電話
3481 1928

營業時間
星期二至日. 12:00 - 15:00 、 18:00 - 22:00
星期一.全日休息

留言

熱門文章