《食評》金鮨 - 長沙灣 . Kinzushi - Cheung Sha Wan

日式料理篇





係附近行完aeon
心血來潮想食刺身
上網見呢間就係附近 價錢又唔太貴
決定支持下小店
而味道亦令我大為驚喜



  • 食物


三文魚湯配辣味螺肉 $15


呢個係跟餐配既
諗住食完凍野之後可以有啲野暖下肚
點知落單時唔記得叫佢後上
上網睇話湯會有三文魚肉
但我呢碗唔知係咪唔好彩 
完全無肉 肉碎都無
味道普普通通 唔重三文魚味 
螺肉都係不過不失

上五色丼 $128



配料包括甜蝦*4,帶子*4,三文魚*2,八爪魚*3,碎吞拿魚蔥
賣相唔算好靚
但食落口完全感受到乜叫鮮甜! 
唔似元氣整到好凍扮新鮮
但食落口得雪味無海鮮味
以下分享下刺身味道
甜蝦同帶子:厚身 鮮甜 令人想一食再食 
碎吞拿魚蔥:入口即溶 吞拿魚味唔腥 好滑 超值一試
八爪魚:爽口 唔會太多水份 夠清甜
三文魚:味道比較普通 勝在完全無筋 厚身大塊 


牡丹蝦三色丼 $118





三文魚*3 帶子*4 牡丹蝦*1
三文魚及帶子:同上面評價一樣
牡丹蝦:新鮮又大隻 剩計蝦身都超過8cm
蝦肉入口有䊢住個口既感覺 好似骨膠原咁

飯係用珍珠米 加左少少醋
同壽司飯一樣味
望落好似好細碗咁 但食完後意外地飽
飯面上有少少海葡萄
曾經係其他店鋪食過一次海葡萄 覺得好油好憎食
呢間既海葡萄好清爽 完全無油 好清新

順帶一提
佢既餐單上仲有壽司set同刺身set
亦清楚寫明入面包括乜刺身有幾多件
好欣賞呢點 唔洗要人估估下個名 


  • 環境


鋪位比較細 但枱同枱之間唔算好迫
所以位就得好少 我諗只係坐到20人內
我6:15入去時無乜人食
不過我諗7點後食既人book定位好啲
入面廚師應該得一個 
侍應亦係得一個
所以服務態度無話好好
例如我係門口講完兩位後 侍應望左我一眼 
然後再埋頭執自己野
過左成分幾兩分鐘先叫我坐
不過無收加一 佢人又得一個 
都感受到佢想做好啲只係生手 算係咁啦


總括而言
食物質素係真心值呢個價
味道拍得住日本既感覺 
好似每日都會新鮮直運食材
新鮮度上我覺得呢間好過德美


地址 
長沙灣兼善里44號A3地舖

電話
2650 1828

營業時間
星期一至六 . 12:00 - 15:00、18:00 - 22:30
星期日 . 全日休息

留言

熱門文章