《食評》太平洋咖啡 - 鑽石山.Pacific Coffee - Diamond Hill

甜品篇


我係個完全唔飲咖啡既人
但係就十分鐘意食面包同甜品
比起Starbucks既食物 
我更鍾情於Pacific Coffee
每次經過都覺得《雪糕花生醬焗厚多士》好吸引
但又一直無肚去食
今次特登唔食午餐去食!


  • 食物


烤肉卷、手撕豬肉包、雞扒包、Bagel都係我好鐘意既食物
但今日要分享既係
雪糕花生醬焗厚多士 $58



厚多士配有忌廉、花生醬、煉奶、一球雪糕
先講雪糕 
可以揀雲呢拿、朱古力或士多啤梨
最重要既係佢係Movenpick雪糕!
仲要勁大球 望到簡直心花怒放

面包口感夠鬆軟 
店員亦好細心咁切好一塊塊方便食 
面包外皮焗到脆卜卜 
連平時唔食面包皮既我都食到津津有味  

忌廉唔算甜  
所以溝埋面包食都唔會覺得膩
花生醬應該係選用粗花生醬 
會食到少許花生粒
而煉奶係可以無限添加架 
岩哂好甜既我

成個食哂係超級飽
兩個人食份量就會好少少
不過我係下午食完 飽到食唔落晚飯 

提提大家 
呢款甜品唔係所有分店都有賣架
可以打電話去有關分店問下先 


地址 
鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場1樓132-133號舖

電話

2433 1089

營業時間

星期一至日. 10:00 - 22:30

留言

熱門文章