《食評》風雲丸 - 灣仔.FU-UNMARU - Wan Chai

日式料理篇







有唔少人講過呢間係好普通既沾麵
我相信係因為佢沾汁選擇唔及其他鋪頭多
但如果對沾麵有研究既話
應該會覺得好驚喜 
香港普遍沾汁多數都係口味較重偏咸 
呢間雖然沾汁味道較為普通 但就着重濃度同熱度
同日本食過既好似 超乎想像




  • 食物

豚骨魚介沾麵 






沾麵當然由佢既沾汁味道開始
沾汁由魚介及豚骨混合而成
裡面有啲粉粒狀既魚介粉
估計係先用豚骨製成沾汁 事後再加上魚介粉
個人認為魚介味較豚骨味濃厚
但我覺得口味清新的沾汁意外不錯

其次就係沾汁的濃度
佢既沾汁極為濃郁 但又唔會過於固體
就係濃厚稠密既感覺
從相中可見沾汁十分掛麵
輕點沾汁就上哂麵度 匙都唔洗用
一碗好既沾麵係食完後
啲汁應該已經係食既時候掛哂上麵 
只剩翻少少

再者沾汁一直保持住好熱既熱度
上碟個陣已經霧哂煙
即時配住凍麵條食左大概15分鐘
沾汁依然係熱辣辣 
做到大多數沾麵鋪做唔到既野
好驚喜 

麵質方面
佢既麵質普通
但處理得幾好
係傳統凍麵 夠乾身 條條分明
唔會有水積住痴埋一舊舊 
佢亦有得叫400g 岩哂大食既你
不過我覺得佢400g既份量唔算好多
黑龍既細size比佢更飽



最後要講下佢塊叉燒
應該叫豚角先岩 
豚角類似豬五花肉 肥瘦相間
極大塊 半肥瘦 煮得腍 完全唔痴牙 調味恰當
口感好好 
不過唔鐘意食肥既就可能會覺得有啲油膩
而且網上有人話有時好柴 可能肉要撞下手神

蛋都係驚喜之一
食落好鮮甜!
唔知係咪日本蛋  好建議叫埋試下


  • 環境



算係香港較大間既沾麵鋪
因為人比較多 難免坐位間會較窄
廚房唔係開放式
所以睇唔到煮食環境
侍應人數算充足 舉手好快有人服務
鋪入面一直有好多客入黎
我6點半到 岩岩好有位唔洗等
但我食完後見出面已經排緊隊 

總括而言
呢間沾麵真係做到哂沾麵要有既野
麵係凍且乾身 
沾汁濃且夠熱
肉夠大塊又煮得腍
我個人會再食 
不過缺點係選擇少 
沾汁味道單一
鐘意口味多元化既人可能會感到失望
黑龍味道上既選擇會較多

地址 
灣仔軒尼詩道314-324號W Square地下B舖

電話

3188 1472

營業時間


星期一至四及日. 11:00 - 23:00
星期五至六及公眾假期前夕.11:00 - 00:15
公眾假期.11:00 - 00:30

留言

熱門文章