《食評》俺之沾麵 - 炮台山 / Fortress Hill


日式料理




呢次係一間好多人讚既沾麵鋪

同時亦係拉麵陳其下既其中一間拉/沾麵鋪

一位係日本學過師既香港人
我試過佢好幾間分店
基本上無一間令我再次幫襯



  • 食物

黑蒜油豚骨沾麵 $78


先從沾汁講起
質感極稀 稀到同普通拉面鋪差唔多 
什至可以話係比好既拉面鋪湯底更稀
味道方面 佢黑蒜過多 導致豚骨味好弱 
一字既之曰:苦
再者 佢沾汁油既比例太高 
導致似沾油多過沾湯 
麵方面 佢竟然只可以揀熱 
雖然麵質唔算差 叫做夠乾爽
亦可以掛到佢好稀既沾汁
但係我角度認為 沾麵只有熱身可選已經不合格
叉燒係薄身 無燒過 係我鐘意既水煮法
肉質普通 唔痴牙  
但整體而言都係唔合格既沾面


蕃茄豚骨沾麵 $78



我個人好鐘意蕃茄味既野
見網上呢度既蕃茄沾面評價好高 所以都滿心期待
可惜一食落口 就覺得蕃茄味好弱
似普通豚骨沾 什至稱唔上 因為佢豚骨味亦唔重
沾汁都係好稀好薄 油比例上亦偏高
只能夠講 佢比起火之鳥既蕃茄拉麵 / 丸京既豚骨拉麵更淡更稀
令人失望

  • 環境

食過既人應該都感受到設備同佈置都好舊
感覺就好似茶記
枱之間係完全無空位 
基本上一坐滿人就要人貼人 手貼手 背貼背咁坐
夏天冷氣亦唔夠涼 熱面配熱湯係食到出哂汗
煮拉麵既都係啲MK仔FEEL既後生

總括而言
我係唔明白點解咁多人願意花時間排隊食
反而唔去隔離鋪位試下黑龍呢
環境又有格調啲新淨啲靚啲 
有2人台可以分開坐 唔會人貼人
一個人食又有BAR台坐 
最重要係 全部都係日本師傅! 
雖然價格係貴啲 但沾面絕對比呢間更值一試 
個人推薦牛筋BLACK / 櫻花蝦 最好午市去食
有機會再講下呢間食評

地址 
北角蜆殼街6-16號寶榮大廈地下D1號舖

電話
3486 6090

營業時間

星期一至六. 12:00 - 15:00 、 18:00 - 21:00
星期日.全日休息

留言

熱門文章