《食評》莆田 - 鑽石山店.PUTIEN - Diamond Hill

中菜篇.閩菜 (福建)




第一次食
見佢下午茶時段 $48一位
包括兩款小食、一個主食、一份甜品
反正未試過閩菜
不過我今次食既菜式係呢間鋪黎講係比較普通



  • 食物


蘿蔔仔

呢碟係茶芥包埋既小食
我本身都好鐘意食蘿蔔仔 所以覺得好好味
蘿蔔仔夠乾身爽口 味道唔會過咸 微酸夠開胃
一碟份量都唔少 相中係我已經食左三分一


左邊:酥香黃金磚、右邊:酥炸莆田扁肉

酥香黃金磚係將一啲肉放係面包上再進行煎炸
食落比預期中無咁油膩
面包炸得夠酥脆 口感幾特別 
係一道平日少見既食物

酥炸莆田扁肉係一層脆既皮包住一粒細肉
餐廳指脆既皮都係由肉製成 非常特別
呢類菜於我而言似炸雲吞既迷你版
食落一樣唔太油 炸得夠乾爽
味道唔錯 份量幾足

雪耳杞子糖水

好飲 夠清甜
雲耳數量十足
可惜整體佢份量太少 兩啖就飲哂 

菜包飯

飯中有炒過既菜碎同肉粒
味道略淡 肉粒都偏少 好細粉
但係炒得好乾爽 所以唔會食到成咀油

興化炒米粉

由蝦仁、硯、菜、肉條、豆卜、米粉炒成
味道不錯
配料比菜包飯充足
同樣都係炒得乾 唔會覺得係落左油炒 

莆田糯米丸 (下面大圖既第一個二格條既中間)

同雷沙湯丸口感相似
口感煙un 甜度適中 幾好味 

順帶一提
佢因為每枱有一壺茶係任添任飲既
所以每人要額外比四蚊茶芥
我個日係菊花茶 真係沖出黎個種 味道清甜


  • 環境

下午茶時段 所以食既人唔多
當日大約只有4~5枱
每張枱之間既空間感好足夠 
完全唔會覺得逼
佈置令人有清優乾淨既感覺
餐具擺設等等都好靚
侍應態度好好又親切
食完都唔會趕你走 仲會主動加茶
我當日大約坐左90分鐘左右


總括而言
下午茶黎講佢價錢唔算好平
整體黎講份偏細既 但食完都叫做有6成飽
以呢個價錢食到特別既中菜算唔錯 
食物種類都係平時餐廳較少食到
選擇方面其實仲有好多其他有特式啲既食品
當日亦有好多人另外叫佢既九轉小腸同黃花魚
值得一讚既係佢啲野食係完全唔覺得油
但又唔會覺得乾爭爭 
我認為好適合朋友間久別一聚
唔一定次次都去starbucks嗌咖啡!
呢間可以食完野再慢慢飲下茶傾下計 唔洗趕住走
或者女朋友問你做乜食黎食去都係差唔多既野時
都可以考慮帶佢黎試下



地址 
鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場2樓214舖

電話 
2111 8388

營業時間 
星期一至日. 11:30 - 16:00、17:30 - 22:30

留言

熱門文章