《食評》牛扒先生 - 九龍灣店.Mr.Steak - Kowloon Bay

西餐篇





最近經常都做晚市半自助餐 
食物都換過幾次餐單
唔同分店既價錢會有少許出入
我會話呢間係一間方便就腳既西餐廳
但唔係一間食材高級餐廳


  • 食物


任食前菜





選擇幾豐富
佢每期換餐單都會有少少唔同
例如做日本和牛時就會有日本蔬菜咁
今期餐單比較普通
但我我都介紹下我拎左既野食

牛油粟米、胡麻醬青瓜、蕃茄、南瓜
以上食物都好新鮮 有少少調味 健康之選
南瓜煮法好特別 口感味道都好好

三款火腿、蜜桃鴨胸、薯仔沙律、煙三文魚螺絲粉、紅羅白配螺肉
火腿:味道唔錯 最細塊既比較咸 最薄身個塊肉味充足
蜜桃鴨胸:蜜桃好甜 配埋鴨胸咸咸既味道岩岩好
薯仔沙律:高質 味道調得好夾
煙三文魚螺絲粉:有好多三文魚 唔油膩 
紅羅白配螺肉:螺肉同平時壽司食到既差唔多 我幾鐘意 
是日餐湯:羅宋湯 入面配料好豐富 有好多野菜仲有牛肉
另外旁邊仲有幾款面包可以拎 

美國安格斯西冷 $258




我叫要7成熟
但最後出黎得5成熟左右
食過幾次都有呢個情況
不過好在雖然5成熟
但完全無血水問題
每一啖都充滿肉汁 
就算咬走左肉汁都唔會令肉既口感變乾
肉質唔差 牛味都夠重
個人覺得係比Ruby Tuesday個款398好

秘製醬烤焗英國豬背排 $178




份量幾大
但同Ruby Tuesday比較就細份啲
味道方面我覺得偏淡 
肉唔入味 醬汁又唔夠多 食落似無味肉點汁
肉質方面普普通通
一半偏乾 較為孩口 另一半就尚算嫩滑
肉身都偏淋 好似浸左好耐水既感覺 
下次再黎食可能會考慮其他食物
Ruby Tuesday既燒排骨出色啲

任食甜品




呢度就係全部甜品
甜品選擇比前菜少
由左上到右下講下
抹茶蛋糕:我唔太鐘意抹茶味 但呢款意外地幾好味 抹茶味偏淡 又帶有甘甜味 
芒果芝士蛋糕:芝士味比較淡 芒果味全主角 幾好
朱古力冬甩:呢個正啊! 朱古力味濃郁但唔會太甜 入面仲有朱古力醬 
忌廉蛋卷:普普通通 同街外食到差不多 士多啤梨味係假甜
朱古力大福:煙煙unun口感好好 入面包左吉士醬 
牛奶布丁:係張圖既右上角 好重奶味 鐘意奶味既記得食多幾杯 

飲品

每人包一杯野飲 
叫左芒果茶 但飲落覺得似蜜桃茶
味道唔錯既 唔太覺得有化學味道
不過都唔係天然芒果味


  • 環境


人與人之間唔算十分之逼
枱夠大 坐得都算舒服
侍應態度好好又熱心
前菜Bar枱既廚師都有帶哂手套扎起頭髮同帶帽
衛生感覺都唔差
不過前菜Bar枱既人有時大聲傾計又講粗口 
對客人既感觀唔係太好

呢個晚餐係5:30開始
建議大家6:00左右就好入座
因為6:30之後會比較多人
前菜個度好多人拎 
人多時環境少不免嘈吵
我6:00入座食到7:00 感覺唔錯
6:00時基本上都只係得3~4枱人

總括而言
我覺得價錢符合食物質素
始終有主菜+任食前菜甜品
前菜選擇算豐富 甜品味道比想像中好味
主菜味道不過不失 想食好高級既唔建議
佢主餐單仲有龍蝦海鮮牛排set等等
如果怕牛太生既可以落單時再三提醒或者叫全熟


地址 
九龍灣偉業街33號德福廣場二期4樓415-417舖

電話

2911 0773

營業時間

星期一至五.12:00 - 22:30
星期六、日及公眾假期.11:30 - 22:30

留言

熱門文章