《食評》 Ruby Tuesday - 九龍灣Mega Box / Kowloon Bay

西餐篇




今次係第一次食Ruby Tuesday
因為買左團購優惠
所以今餐只係$340
呢個價兩個人食西餐確實幾抵食
但原價就不了


  • 食物


經典燒排骨 (全份)





實物係超級大份 大約有30CM長
可能我無野對比 所以影出黎顯得細份

可以選擇原味BBQ或者蜜糖BBQ味
侍應亦好貼心咁話我知原來可以兩種味各一半 
咁就可以食哂兩隻味!
兩款汁都係有好微好微既辣 
但我唔太食得出兩隻汁有乜分別
全份都唔太食到蜜糖既甜味
本身既BBQ汁太搶味道
不過肉都完全入哂味 非常惹味
肉質亦夠嫩又唔乾 無痴牙問題
全份加埋約有11條骨 
其中有一兩條特別多肉

燒排骨配菜



蔬菜有淡淡奶油既味道 
味道甜中帶有奶香 
薯蓉比較普普通通 食得到薯仔粒 
感覺上仲有少少蘑菇味
整體黎講佢配菜既味道係好淡 
好似無落鹽咁 撈埋燒排骨啲醬食唔錯


特級熟成西冷排



因為我唔食太生 所以叫左7成熟
而佢都完全無煮得過熟 岩岩好! 
實物係有粉紅色唔係全熟 
個度光線較暗 所以影得唔太好 

一咬落去 好多肉汁好juicy
肉質感覺都唔錯 唔會太瘦太肥
牛味亦好重 塊扒都算大塊  
佢配既蘑菇汁整得幾好 有好多蘑係入面
另外有黑椒汁可以選擇

今次既蔬菜係完全無味
可以另外加啲鹽上去 
而焗薯整得岩岩好 配菜都幾豐富
入面有酸忌廉加牛油 再鋪左好多煙肉碎


  • 環境


Megabox呢間幾乎係無人
燈光偏暗 坐位間有好闊既空間
侍應都好貼心隨時睇住你有乜需要 (可能因為無乜客)
見我地食燒排骨就即刻拎多左碟比我地放骨
無叫野飲就問我地要唔要水
服務態度好nice

另外 可能無乜客既關係
所以唔洗講佢都自動波安排左窗邊位
雖然無海啊超高夜景個啲咁高級
但我覺得望下燈 五光十色既香港都幾靚

總括而言

我覺得團購價$340兩款主菜算係物有所值
味道唔錯 環境恬靜 服務優質 景色OK
不過原價既話 應該有更多更好選擇既西餐

地址 
九龍灣宏照道38號MegaBox12樓23-25號舖

電話

2866 0228

營業時間

星期一至日. 11:30 - 23:30

留言

熱門文章