《食評》芽莊越式料理 - 沙田.Nha Trang Vietnamese Restaurant - Sha Tin

越式料理篇



曾經有人推介過
咁岩今次黎到沙田唔知食咩好
諗到都無咩食過越南餐廳
就決定來試下啦! 



  • 食物

脆皮蝦卷撈檬 $68

蝦卷有六件 每件都份量十足
外皮脆 但味道食起來似燒肉既皮
有一種燶地 又甜甜地既味道
蝦卷裡面既蝦肉亦十分飽滿
食落口感雖然彈牙
但完全無蝦既鮮味
令人失望

落左香料的菜類配上撈檬汁後味道不俗
酸酸甜甜令人開胃
可惜份量偏少 
食完後無飽肚既感覺
當開胃菜還可以
提醒:檬是凍食的

河內蕃茄蟹肉湯檬 $78

湯底味道十分濃郁 
唔似味精再溝茄醬的湯底 值得一試
食落去時會感受到好重蟹味同蕃茄味
配料方面 有接近原個蕃茄
再加四份之一隻蟹、幾塊魚蛋片、兩粒肉丸
蕃茄切開一件件 夠淋 有茄味時亦沾上左少少蟹既鮮味
蟹肉都好軟 肉既份量唔少
估計煲湯底時已經煮左很久 
所以蟹肉亦夠哂入味 
丸味道唔錯 但唔太食得出係咩肉丸
我覺得似豬肉溝牛肉丸既味道 
很大粒 爽口彈牙 
份量足夠 

軟殼蟹卷 $75

一碟有四件
四件裡面都有一小件軟殼蟹
我估計加埋大概就係一隻軟殼蟹的份量
皮薄 但亦好容易爛 
一夾落去 就痴左上去筷子 然後全個散開
每一件都完全唔可以完整地夾起 
軟殼蟹亦唔夠爽脆 偏淋 似放左好耐
味道亦好淡 接近無任何調味
感受唔到自己在吃軟殼蟹
要另外點汁才吃到味道

  • 環境



空間感幾好 枱我覺得算大
之間亦唔會太近
不過環境衛生唔算太乾淨
當日我看見到我枱地下角落位有唔少塵
用餐當日係平日
但六時正未開店就已經排了長長既人龍
到我食完後大概7點 已經開始要等位

總括而言
我認為自己對越南野無太大興趣
因為份量偏少、調味偏淡、好少肉類餐單
所以好難講呢間好唔好味及是否值得一試
今次食物上我覺得並唔難食 
但只係普通味道
呢個價錢,呢種質素,我應該唔會再次光顧

地址 
沙田沙田正街18號新城市廣場一期7樓The Menu

電話
2605 8887

營業時間
星期一至日 . 11:30 - 22:30

留言

熱門文章